Tietoa tilaamisesta

Osto-opas

Henkilötietojen käsittelystä vastaa Orgaaniline Elu OÜ. Orgaaniline Elu OÜ lähettää maksujen suorittamiseen tarvittavat henkilötiedot siihen valtuutetulle käsittelijälle, Montonio Finance OÜ:lle.

Dr.OHHIRA® nettikaupassa voitte suorittaa ostoksia joko vierailijana tai luomalla oman henkilökohtaisen tilin.

Tilaukseen täytyy merkitä tieto toimitustavasta. Käyttämällä Postin pakettiautomaatin palveluja täytyy lisätä matkapuhelinnumero, jota käytät jokapäiväisesti. Pyydämme käyttämään matkapuhelinnumeroa, koska toimittajat eivät tunnista pöytäpuhelinta.
Oston yhteydessä asiakas vahvistaa ja antaa suostumiksensa, että on lukenut, tutustunut ja suostuu ostoehtoihin.

TUOTTEIDEN VALITSEMINEN

1. Valitse itselleen mieluisa tuote. Klikkaamalla tuotetta avautuu näkymä, josta voit katsoa tuotteen kuvia, lukea lisätietoa sekä valita toivotun pakkauskoon. Kun olet hyväksynyt tuotteen ja valinnut koon, klikkaa painiketta ”Lisä ostoskoriin”.

2. Kuvaruudun oikeassa yläkulmassa näkyy ostoskorissa olevien tuotteitten määrä. Haluamalla tarkistaa ostoskoriasi, klikkaa kuvaruudun oikeassa yläkulmassa olevaa ostoskorin kuvaketta ”Katso ostoskoria”.

3. Jos haluat tilata enemmän tuotteita, jatkaa tuotteitten valitsemista. Jokaisen haluamasi tuotteen kohdalla valitse haluamasi ostoksen kappalemäärä ja klikkaa tuotteen yhteydessä olevaa kuvaketta ”Lisä ostoskoriin”.

a. Ostoskorin sisällön näet klikkaamalla sivuston oikeassa yläkulmassa sijaitsevaa kuvaketta.
b. Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet, klikkaa kuvaketta ”Katso ostoskoriin” jonka jälkeen näet, mitkä tuotteet olet jo lisännyt Ostoskorin.
c. Valitun tuotteen poistamiseen Ostoskorista klikkaa tuoterivillä sijaitsevaa roskakori -kuvaketta ”Poista” (punainen risti) tai vähentäkää määrä nollaan. Sen jälkeen tuote poistetaan ostoskorista ja ostoskorin sisältö päivitetään automaattisesti.
d. Jos haluat muuttaa Ostoskorissa olevan tavaran määrää, klikkaa tuotteen yhteydessä olevaa „+“ tai „-„ merkkiä.

TILAUKSEN YHTEYSTIETOJEN LISÄMINEN

Jos tilaus on valmis, suorita Ostoskorin alapuolella seuraavaksi kuvatut 3 askelta:
1. Täytä henkilökohtaisia tietojasi koskeva lomake. Vastuu siitä, että kentät ovat täytetty oikein, kuuluu vain sinulle.

2. Vahvistaakseen tilaus tutustu verkkokauppamme Käyttö- ja yksityisyysehtoihin. Jos suostut annettuihin ehtoihin, laita ”hyväksymisen merkki” rivin ”Suostun ehtoihin” eteen.

3. Valitse tuotteen toimitustapa. Jotta voisit vahvistaa tilauksesi, täytyy valita tilauksen toimitustapa. Voit valita Itellan Smartpost -automaatin välillä. Valikosta pystyt valitsemaan pakettiautomaatin sijainnin, josta haluat noutaa tavaran. Lähetyksen hinnat ovat kuvattuna valikon perässä.

Käytä aina matkapuhelinnumeroa tilatessasi paketteja, koska tavaran toimittajat eivät tunnista pöytäpuhelinta. Tavaratoimittaja lähettää vastaavan sähköisen viestin, kun paketti on saapunut valitsemaasi noutopisteeseen.
Tarkempaa tietoa lue Perille toimittamisen infon alta.
Valitse maksutapa. Maksun voit suorittaa pankkilinkkien kautta.
Siinä tapauksessa, jos järjestelmä pysähtyy odottamaan tai lataamaan pidemmäksi aikaa, voit klikata tilauslomakkeella “refresh” – painiketta, jotta sivu ladattaisiin uudelleen. Sivu päivitetään ja voit jatkaa tilauksen tekemistä.

MAKSAMINEN PANKKILINKIN KAUTTA

1. Maksamiseen pankkilinkin kautta klikkaa kotipankkisi logoa, jolloin siirryt internettipankin sivulle, jossa odottaa esitäytetty maksumääräys. Varmista, että maksusumma on oikea ja vahvista tapahtuma. Muista klikata painiketta “Palaa myyjän sivulle” – vain sillä tavalla saapuu välittömästi järjestelmäämme tieto maksusuorituksen toteutumisesta.
Maksut otetaan vastan euroissa. Huomioi, että Maksukeskuksen kautta tehdyt maksusuoritukset tilitetään euroissa ja myös asiakkaan tililtä otettava ostosumma on euroissa.
Pankkitiedot syötetään suoraan pankkiin tai Pankkien korttikeskuksen järjestelmään. Pankkitiliisi ja maksusuoritukseen liittyvää tietoa ei tallenneta, tiedon siirtämisessä käytetään salattua SSL (Secure Socket Layer-protokolla) yhteyttä.
Tilauksen täyttäminen aloitetaan sen jälkeen, kun maksusuoritus on vastaanotettu pankkitilillämme.

TAKUU JA PALAUTTAMINEN

Kaikille tuotteille on olemassa tietty valituksen tekemisen aika VÕS § 218 mukaan. Palauttamisen todistuksena käy lasku/ostolasku. Pyydämme Sinua tarkkaan seuraamaan tuotteitten mukana olevia käyttöohjeita sekä vastavia ohjeita. Sinulla ei ole valitusoikeutta silloin, kun tuotteen viallisuus johtuu tuotteen vääränlaisesta käyttämisestä tai tuotteen rikkomisesta. Emme myöskään vastaa kylmällä säällä Omniva’n pakettiautomaattiin tilatuista tuotteista.
Palautusoikeus tilatuille tuotteille on 14 päivää. Palautettavien tuotteiden täytyy olla alkuperäisessä pakkauksessa, jossa mukana on alkuperäinen lasku ja etiketit. Tuotteiden täytyy olla käyttämättömiä. Maksu palautetusta tavarasta siirretään asiakkaan pankkitilille mahdollisimman nopeasti, kuitenkaan ei myöhemmin kuin 14 päivän kuluttua siitä, kun myyjä on vastaanottanut asiakaan palauttamat tuotteet.
Palautamme myös tavaran lähetyskustannukset. Tavaran palauttamiskustannukset hoitaa asiakas. Jos asiakkaan palauttama tavara on avattu tai muulla tavalla vahingoittunut, tavaralla ei ole palautusoikeutta ja se lasketaan käytetyksi.